دنیای سرگرمی
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 دی 1391برچسب:, توسط عزیززاده |

کریستیانو رونالدوقراردادخودرابارئال تمدیدنمی کند

 

 به گزارش دیلی میل، مهاجم پرتغالی گفته است که پیشنهاد رئال برای تمدید قرارداد را نخواهد پذیرفت و به این ترتیب حداکثر دو سال دیگر در این تیم اسپانیایی خواهد ماند و تیم کهکشانی در سال 2015 ستاره 80 میلیون پوندی خود را از دست خواهد داد.

با توجه به دستمزد بالای رونالدو فقط معدودی از تیم ها قادر به جذب او هستند که در میان آنها پاری سن ژرمن بودجه ای نامحدود در این زمینه دارد.

انتظار می رود این بازیکن 27 ساله حداقل 90 میلیون پوند دستمزد بخواهد که در صورت تحقق آن رکورد نقل و انتقالات را در سطح جهان خواهد شکست. البته نشانه های کمی برای تحقق این هدف به چشم می خورد.

رئال مادرید به این برنده توپ طلا پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال 2018 و افزایش 50 درصدی دستمزدش را کرده است، یعنی دستمزد سالانه او از 15 میلیون پوند فراتر خواهد رفت.

با این حال نارضایتی روز افزون او در هفته های اخیر در مادرید نشان می دهد که آماده است در پایان این فصل مادرید را ترک کند.

هرچند که او تاکنون 23 گل در این فصل برای رئال مادرید به ثمر رسانده ولی تصویرش در اسپانیا تا حدی مخدوش است.

او چندی پیش گفت که غمگین است و ادعا کرد که در باشگاه به اندازه کافی از او حمایت نمی شود.

منچستریونایتد از زمانی که رونالدو این تیم را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست تاکنون ارتباطش را با او حفظ کرده است.

ˈسر الکس فرگوسنˈبه تازگی اذعان کرد که شیفته بازگرداندن رونالدو به منچستریونایتد است. او این سخنان را در شرایطی بیان کرد که زمزمه های حضور ˈ خوزه مورینیوˈ به جای او مطرح است.

رونالدو همچنان رابطه دوستی اش با ˈ پاتریس اوراˈ را حفظ کرده است. اورا گفت: او در مادرید کارهای شگفت انگیزی انجام داده ولی احترام درخور را دریافت نکرده است.

ˈ رائول آلبیولˈ مدافع رئال هم امیدوار است همه این بحث ها صرفا گمانه زنی باشد و او در سانتیاگو برنابئو بماند.

وی به خبرنگاران گفت: نمی دانم او قراردادش را تمدید می کند یا نه ولی کریستیانو لونالدو یکی ازبهترین های دنیا است و می خواهیم او را تا حد امکان در تیم خود داشته باشیم.

آلبیول همچنین از باشگاه خواست از بحث ˈ تصمیم مورینیوˈ برای نیمکت نشین کردن ایکر کاسیاس ˈ عبور کند و افزود: بعد از 10 سال حضور ثابت در ترکیب تیم، یک روز کاسیاس بازیکن ذخیره شد. مشخص است که همه شگفت زده شدند ولی فکر می کنم بحث ها دراین باره بیش از حد بوده است. حتی کاسیاس هم همین عقیده را دارد.

وی افزود: ما باید این بحث ها را فراموش کنیم و برای پیروزی در سال 2013 حداکثر تلاش خود را بکنیم. مورینیو تصمیم گرفته و همه اش همین است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به محمدحسین عزیززاده مي باشد.